Overslaan en naar de inhoud gaan

Tradedoubler maakt de App ´performance based´

Tradedoubler, het internationale performance marketing- en technologiebedrijf, is het eerste affiliate-netwerk dat het performance…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De nieuwe mogelijkheden stellen adverteerders in staat om app-campagnes te baseren op daadwerkelijk gegenereerde aankopen. Ze voorkomen verspilling en verhogen de omzet. De nieuwe ontwikkelsoftware is er voor iOS en Android, en toepassingen zijn te integreren met Tradedoubler´s systemen voor (mobiele) web-toepassingen.

related partner content for mobile comes here

[PERSBERICHT]

Tradedoubler’s innovatieve mobiele affiliate-programma helpt adverteerders en uitgevers de downloads van apps omhoog te brengen; klantbetrokkenheid te doen stijgen; en leads en verkopen te genereren. Prestatiebeloning van app-programma´s verhoogt het rendement voor adverteerders, omdat zij uitgevers (affiliates) alleen hoeven te vergoeden voor de gerealiseerde prestatie (performance). Tegelijkertijd zijn uitgevers ervan verzekerd dat ze hun aandeel in de gerealiseerde download of omzet eerlijk vergoed krijgen.

Hoe later hoe beter
Tradedoubler’s eerste klant die de nieuwe mogelijkheden benut, is VeryLastRoom, een nieuwe app waarmee klanten hun hotelkamers direct kunnen boeken tegen prijzen die tot wel 70% lager liggen dan de prijzen op het web. Van hun dagelijkse aanbiedingen daalt de prijs met verloop van tijd, vanaf het middaguur tot uiterlijk twee uur ´s nachts: hoe later, hoe beter.

Marcel Chaudron, product director van Tradedoubler, zegt: “Transactionele apps zijn een bewezen succes. Dat blijkt ook uit de consumenten-statistieken die ronduit adembenemend zijn: nu al zijn er 204 miljoen Europese app-gebruikers en dit aantal groeit volgens verwachting tot 350 miljoen in 20161. Gartner schat dat de wereldwijde omzet uit apps in 2016 gestegen zal zijn tot 74 miljard dollar. Wij zorgen dat adverteerders en uitgevers hun aandeel kunnen nemen van de geweldige commerciële mogelijkheden die er liggen. Tradedoubler is het enige affiliate marketing-netwerk met een geïntegreerd portfolio van web-, mobiele en app-oplossingen die klanten het complete inzicht bieden in de complexe, multichannel-aankooptrajecten die klanten doorlopen."

"Begrip van het aankooptraject, of de ´customer journey´ die klanten afleggen, is essentieel voor het succes van marketeers – het is niet meer genoeg om te weten hoe vaak een app is binnengehaald”, zegt Chaudron.

iPhone-aankopen
Onderzoek in opdracht van Tradedoubler toont aan dat driekwart van de Europese iPhone-gebruikers dagelijks apps gebruikt, en dat een derde maandelijks een app gebruikt voor de aankoop van producten.
Tradedoubler heeft een verschillende app-oplossing voor adverteerders in huis: voor het volgen van de aantallen app-downloads die een uitgever genereert, tot het registreren van de gegenereerde verkopen en leads vanuit een app die op een smartphone of tablet is geïnstalleerd.

Adverteerders kunnen bij Tradedoubler tijdelijke affiliate-marketingcampagnes opzetten die hen eenvoudig in staat stellen de beste samenwerkingen, of affiliates te bepalen en binnen de app het aankoopgedrag te volgen, maar ook de gegenereerde omzet, en de klantbetrokkenheid na installatie van de app.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in