Overslaan en naar de inhoud gaan

Telfort strikt Edwin Evers voor campagne

Telfort start vandaag met een campagne over de naamsverandering van O2 naar Telfort, waarvoor Radio 538-deejay Edwin Evers aangetrokken is …
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De campagne moet Nederlanders er vanaf 15 augustus toe bewegen massaal de rood-wit-blauwe vlag uit te hangen. De vlaggenactie begint vandaag. De campagne is gecreëerd door Telfort´s nieuwe bureau LaMarque. Volgens Planet Multimedia, dat een Telfort-woordvoerster sprak, werkt ook TBWA nog voor de mobiele telefonieaanbieder. Het bureau doet de internetbranding en maakte het nieuwe logo van Telfort. TBWA introduceerde Telfort eind jaren negentig de eerste keer in Nederland.

related partner content for mobile comes here

´De bedoeling is zoveel mogelijk mensen te verleiden om op 15 augustus de Nederlandse driekleur uit te steken. Hiertoe verspreidt Telfort de komende tijd miljoenen vlaggen huis-aan-huis. Wie op die dag de vlag laat wapperen, maakt kans op vijf jaar gratis bellen en sms-en´, aldus de woordvoerster tegen Planet.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in