Overslaan en naar de inhoud gaan

Tegenvallende kijkcijfers Spelen in VS

Het Amerikaanse televisiestation NBC en zijn adverteerders zijn onaangenaam verrast door de tegenvallende kijkcijfers van de uitzendingen…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Volgens de Wall Street Journal zijn de kijkcijfers gedaald tot beneden het niveau van de Spelen van 1988 in Seoul. Gemiddeld kijken 23 miljoen Amerikanen per avond. In 1988 waren dat nog 24 miljoen kijkers en in 1996 (Atlanta) 35 miljoen. Adverteerders, die bij NBC voor 900 miljoen dollar inkochten, zijn nu ontevreden. Nike sprak zijn bezorgdheid uit. NBC zal naar verwachting het aantal commercials per uur opvoeren om adverteerders toch voldoende bereik te bieden.

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in