Overslaan en naar de inhoud gaan

In de Markt en Rabovisie winnaars van Nederlandse Grand Prix Bedrijfsbladen

Het interne blad In de Markt van ABN AMRO en het externe blad Rabovisie van Rabobank Nederland zijn de winnaars van de Nederlandse Grand…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De prijs is in twee categorieen uitgereikt: de categorie interne en de categorie externe bedrijfsbladen. De jury onder voorzitterschap van Ietje Zéguers gaf ABN AMRO een zilveren inktpot met ganzeveer voor het interne blad In de Markt. De jury heeft waardering voor de goede dosering van langere en korte artikelen, zo meldt het rapport. ‘Lezers worden op hun professionaliteit aangesproken zonder dat er ook maar ergens sprake is van een opgestoken vingertje.‘

related partner content for mobile comes here

In de Markt kreeg ook nog een advies mee van de jury: ‘Een meer kritische opstelling. Te weinig komt naar voren wat er gebeurt wanneer de targets niet worden gehaald. Een journalistiekere aanpak zou het blad aan kracht doen winnen.’

In de categorie externe bedrijfsbladen heeft de Rabobank gewonnen, met het blad Rabovisie. De jury over het blad: ‘Onderwerpen hebben een ruime invalshoek, gebaseerd op de maatschappelijke verantwoordelijkheid hebben die de organisatie wil uitdragen en worden vertaald naar de interessesfeer van de doelgroep.’ Het is een prettig verhaal om door te bladeren en te blijven hangen bij een aansprekend artikel of interessant bericht, is verder te lezen in het rapport. De jury geeft als advies aan Rabovisie dat het blad nog meer gebruik moet maken van de responsmogelijkheden.

De Beroepsvereniging voor Communicatie reikte de Nederlandse Grandprix Bedrijfsbladen voor de vierde keer uit. (21-09-2000)

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in