Overslaan en naar de inhoud gaan

Tech-marketinguitgaven stijgen met 7,5 procent

Tech-marketinguitgaven (technologie en software) zullen dit jaar met 7,5 procent stijgen, in vergelijking met 2005. Dit is de grootste…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De totale it-uitgaven zullen dit jaar met zo’n zeven procent stijgen.

related partner content for mobile comes here

Het Amerikaanse onderzoek laat verder zien dat 'tech marketeers' 21 procent van hun marketingbudget voor advertising gebruiken, 19,3 procent voor evenementen, 17, 3 procent voor marketing support en salesondersteuning; 14,7 procent voor direct marketing, 7,1 procent voor pr-doeleinden, 5,6 procent voor bijkomstige zaken, 5 procent voor internet, 4,2 procent voor onderzoek, 2 procent voor analyse-relaties en 3,7 procent voor overige activiteiten.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in