TBWA in pitch ABN Amro, D&D stapt eruit


Meerdere bronnen hebben dit aan Adformatie bevestigd. Naast TBWA dingen Selmore en Publicis nog altijd mee om het account.
ABN Amro begon eind november vorig jaar aan zijn bureau-oriëntatie en heeft zeven maanden later nog altijd geen besluit genomen over welk bureau de nieuwe campagne gaat maken. Vorige week ging het geluid al dat ABN Amro de keuze zou maken en dat die zou gaan tussen Publicis en Doom & Dickson. Vervolgens besloot de bank toch een nieuwe briefing te geven.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSVolgens ingewijden is ABN Amro niet ontevreden over het gemaakte werk van de bureaus, maar ontbreekt het de bank aan zekerheid en daadkracht. Ook waren er in de periode van de pitch personele wisselingen op de marketing-communicatieafdeling. Zo werd Isabel Summerfield-Son in februari benoemd tot directeur marketing consumer segments.
ABN Amro geeft bij monde van woorvoerder Brigitte Seegers de volgende toelichting: ‘ABN Amro neemt een besluit voor een langere tijd. Dat willen we zorgvuldig doen en daarom nemen we daar de tijd voor.’
In de markt wordt met begrip gereageerd op het besluit van Doom & Dickson.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid