TamTam aan de slag voor Walibi en het Dolfinarium
TamTam gaat digitale platforms Walibi Holland en het Dolfinarium vernieuwen.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Beide parken zetten in op meer beleving en de juiste uitstraling. Afgelopen jaar heeft Walibi Holland met de campagne #Hardgaan ingezet op jongvolwassenen en tieners. Deze koers moet online doorvertaald worden en hierbij gaat TamTam duidelijk inzetten op mobiel.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Walibi Holland maakt onderdeel uit van het Franse Compagnie des Alpes. Op termijn zal TamTam de Franse sites op dezelfde manier onder handen gaan nemen. De jaarlijkse Halloween Fright Nights vallen ook onder de online strategie en deze opdracht.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSHet Dolfinarium wil online duidelijk maken dat het meer is dan alleen een dagje uit. Het wil op de kaart zetten als het kenniscentrum voor zeezoogdieren. De doelgroep blijft gezinnen.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid