Overslaan en naar de inhoud gaan

Supertrash-campagne voor Stop Aids Now!

Het modelabel SuperTrash, onder andere bekend van het Bavariajurkje, heeft een rokje ontworpen voor Stop Aids Now! In de nieuwe 'Staring is…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De volledige opbrengst van de -rokjes gaat naar een STOP AIDS NOW!-project in het dorpje Godino in Ethiopië. Stop Aids Now! wil de kennis over bescherming tegen hiv in het dorp vergroten en de kwetsbare positie van vrouwen verbeteren door economische onafhankelijkheid te bevorderen

related partner content for mobile comes here

Achtung! bedacht het thema en de campagne rondom de samenwerking tussen SuperTrash en Stop Aids Now! In de 'Staring is Caring'-campagne wordt op een 'verleidelijke manier aandacht gevraagd voor de situatie van Ethiopische vrouwen met hiv.

SuperTrash-eigenaresse Olcay Gulsen, presentatrice Tess Milne en Anna Nooshin van lifestyle magazine NSMBL figureren 'op speelse en sexy wijze' in de online campagne.

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

Olcay Gulsen: 'Het is prachtig om SuperTrash te kunnen koppelen aan een goed doel dat zich inzet voor vrouwen en hen een kans geeft een eigen onderneming te starten om daarmee hun zelfstandigheid te vergroten.'

Het rokje kost €29,95 en is vanaf 30 mei te koop via supertrash.com en in alle SuperTrash-brandstores in Nederland en België.

Campagne Credits

Concept & design: ACHTUNG!
Rokje: SuperTrash
Regisseur & Fotografie: Bill Tanaka
Technical Development Website: Superhero Cheesecake
Opdrachtgever: Kim Harmsen (SuperTrash), Wijnand van der Werf (STOP AIDS NOW!)
Styling: Roel Schagen (Eric Elenbaas Agnecy)
Hair & Make-Up: Fedde Hoekstra (House of Orange)

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in