Overslaan en naar de inhoud gaan

SuperHeroes Amsterdam wint pitch Kinki Kappers

Het internationale bureau voegt na Diesel en Converse een nieuw fashion-merk toe aan zijn portfolio.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Uit 120 geïnteresseerde bureaus en een pitchfase met drie bureaus koos  uiteindelijk voor SuperHeroes vanwege de nodige fashion-ervaring.

related partner content for mobile comes here

Het Amsterdamse bureau gaat aan de slag met de realisatie van de nieuwe voorjaarscampagne voor het kappersmerk.

&;We zagen tijdens de oriëntatie al dat SuperHeroes de juiste ervaring heeft&;, aldus Mark Melief, creatief directeur Kinki Kappers. &;Toen wij doorkregen dat het gepresenteerde concept ook onder onze franchisenemers meteen begon te leven, waren wij overtuigd van onze keuze.&;

&;We leven in een tijd die visueler is dan ooit en daarin is Kinki Kappers een beeldbepalend merk&;, voegt Niek Eijsbouts, creatief directeur van SuperHeroes Amsterdam, daaraan toe. &;Als je alleen al hun Instagram ziet, spat de ervaring eraf. We gaan daar anno 2016 een statement mee maken dat past bij al die verschillende creatieve en bevlogen mensen.&;

De eerste campagne zal eind maart worden gelanceerd.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in