Overslaan en naar de inhoud gaan

Selmore presenteert eerste Nederlandse Engie-campagne

Volgens de energieleverancier is het tijd voor 'Positieve Energie'
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Vorig week meldde het Franse energiebedrijf GDF Suez dat reclamebureau Selmore en mediabureau De Media Maatschap verantwoordelijk zijn voor de .

related partner content for mobile comes here

Deze week lanceert het voormalige Electrabel zijn eerste campagne genaamd: &;Positieve Energie&;.

Groen grijs gedraaid
In de commercial neemt Engie de kijker mee door de historie langs de verschillende rollen van energieleveranciers. Ooit begonnen mensen als eigen leverancier, toen vierde het credo &;the bigger, the better&; de boventoon, om vervolgens de trend van groene energie &;grijs&; te draaien.

Engie zegt daarom dat het tijd is voor een &;nieuw, positief begin&;, waarmee mensen opnieuw hun eigen leverancier worden en zo de energie van de toekomst veiligstellen.

De commercial is sinds 25 januari te zien op televisie en online.

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

Credits
Klant: ENGIE
Gerwin Sieder; Patrick van Campenhout; Anouk D’haens; Marjolein Meijer
Bureau: Selmore
Creatie: Louk Derks, Bram Eigenfeld
Creatieve directie: Diederick Hillenius, Poppe van Pelt
RTV: Monique van Smaalen
Managing director: Koen de Groot
Account: Lucinda Rosheuvel
Strategie: Gijs de Bruin
Projectmanager: Jorieke de Jong
Production company: The BoardRoom
Director: Berend Boorsma
Producer: Rogier Dorant
D.o.p: Gabor Deak
Operator: Paco Kumar
Fotograaf: Marjolein van der Klaauw
Post production
Editor: Gert Willem Visser
Grading: George Balatoni @ De Grot
Online: De Grot
Geluid: HaaiFaaiDeluxe
Design / animatie: Gerbren Boere, Rivelino Panka, Mariska Rijnaarts

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in