Overslaan en naar de inhoud gaan

‘Steeds meer grote bedrijven kiezen voor micro-influencers’

Podcast Connect #4 met Jolique Möller van Influentials
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Connect. Podcast waarin Jos Govaart en Jody Koehler van Coopr deskundigen uit de communicatiewereld spreken. Vanaf januari wekelijks te beluisteren via CommunicatieOnline, dezer dagen alvast de eerste vier afleveringen, met als vierde Jolique Möller.

related partner content for mobile comes here

Jolique Möller is oprichtster van Influentials, een platform dat merken met influencers verbindt. Hoe gaat de markt van influencer marketing zich ontwikkelen? Is de term influencer overhyped? En hoe definiëren we invloed?

Enkele quotes:

‘Ik denk dat over een paar jaar elk groot bedrijf of agency een influencer marketeer in huis zal hebben.’

‘Zelfs bij het boeken van een DJ wordt tegenwoordig gevraagd naar zijn following op social.'

‘Influencer marketing is niks nieuws, 100 jaar geleden beïnvloeden we elkaar ook al op allerlei manieren. Het enige dat verandert is dat ene kanaal, waar je tegenwoordig online een fanbase opbouwt’.

‘Steeds meer grote bedrijven kiezen voor micro influencers’.

En tot slot haar advies om niet alleen te investeren in campagnes en fees, maar er ook voor te zorgen dat de influencer zelf het enorm leuk heeft. 'Geef ze een beleving die hun verwachtingen overtreft, zij gaan er volop over posten en overtreffen zodoende weer jouw verwachtingen. Dat is juist wat influencer-marketing leuk maakt.' 

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in