Overslaan en naar de inhoud gaan

Spotify toont zich ware Cupido met nieuwe campagne

Het muziekplatform hoopt met 'Music Matchmaker' singles te helpen voor Valentijnsdag.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

lanceert met de campagne een app, die mensen uit het mediavak matcht op basis van hun muzieksmaak.

related partner content for mobile comes here

Vorig jaar werd de &;Music Matchmaker&; al eerder gelanceerd. Destijds werd de app door tweeduizend mediaprofessionals gedownload. Dit jaar zal de campagne zich op een nog grotere groep professionals van honderden Europese bureaus richten.

Drie mannelijke en drie vrouwelijke matches

Op de  kunnen mensen hun locatie en muziekvoorkeuren invullen om vervolgens gekoppeld te worden. De Music Matchmaker laat vervolgens op basis van muzieksmaak drie mannelijke en drie vrouwelijke matches binnen het eigen bureau zien. Ook wordt de gebruiker gekoppeld aan drie mannen en drie vrouwen van andere mediabureaus in Nederland.

Zodra er eenmaal een match is met een muziekpartner, is het mogelijk om per mail contact op te nemen, bijvoorbeeld om over de gedeelde muzieksmaak te praten of wellicht zelfs om een afspraak te maken voor Valentijnsdag.


Innovatieve ervaring met Spotify API

&;Muziek verbindt mensen waarschijnlijk meer dan welke andere vorm van kunst en een gedeelde liefde voor muziek is vaak de basis voor de sterkste relaties&;, stelt , marketing executive bij Spotify Benelux. &;Daarnaast laten we met Music Matchmaker zien hoe makkelijk het voor merken en klanten is om innovatieve ervaringen te ontwikkelen met gebruik van de API van Spotify.’

De app wordt op 4 februari aanstaande gelanceerd en is te bezoeken via .

De Music Matchmaker is beschikbaar in: Verenigd Koninkrijk, Duitsland, Frankrijk, Spanje, Italië, Zweden, Noorwegen, Finland, Denemarken, Nederland, België en Turkije.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in