Overslaan en naar de inhoud gaan

SpinAwards: Heineken beste online adverteerder

Heineken viel twee keer in de prijzen bij de uitreiking van de SpinAwards 2002 voor interactieve marketing. Eenmaal in de categorie beste…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het beste interactieve media en –tv concept was voor het radioprogramma Stand.nl van de NCRV. De innovatieprijs was voor Coke Creative Studio, terwijl Coke ook nog de prijs kreeg voor de beste crossmedia campagne. Tot beste banner werd de Toetersong uitgeroepen.

related partner content for mobile comes here

Dit jaar zijn er 6 gouden en negen zilveren prijzen uitgereikt. In de categorie wireless concept viel geen gouden Award maar wel twee zilveren: één voor VipSpotting en één voor Tot-Score via SMS. Bij de toekenning van de Award voor beste online adverteerder heeft de jury de totale webpresence met meerdere concepten meegenomen in de overweging. De jury vindt dat Heineken zich met name onderscheidt door de creatieve en interactieve concepten van hoge kwaliteit. Kanttekening van de jury: Heineken zou de effectiviteit kunnen verbeteren door het medium intensiever te gebruiken als advertentiemedium.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in