
Met de merkcampagne van Sony Mobile Communications 'keert Sony terug naar de smartphonemarkt', aldus Sony. De campagne – ‘Made of Imagination’ – gaat aanstaande zaterdag van start met een 60-seconden durende commercial, geregisseerd door de bekende regisseur Wes Anderson.
De campagne maakt later dit jaar ook gebruik van de kanalen print, digitaal, out-of-home en retail. In Nederland wordt de commercial vrijdag 30 maart voor het eerst uitgezonden op tv. Voor de commercial maakte Anderson onder andere gebruik van stop motion-technieken. Bij deze een sneak preview:
Vacatures
(Marketing-) en Communicatiemanager
Hanab Energy SolutionsAdviseur arbeidsmarkt RDW Toezicht en Beoordeling
RDWMarketing Manager (Maternity Cover – 6 Months)
ArtipoppeHarold de Kort, communicatiemanager van Sony Mobile Communications: ‘We wilden een campagne creëren die geheel in stijl van Sony is – een unieke, gedenkwaardige campagne, die de nieuwsgierigheid en verbeelding van de consument prikkelt. De Xperia smartphones zijn ontworpen om de creativiteit en verbeeldingskracht van de consument aan te moedigen. Dit om zo de mogelijkheden van onderling verbonden apparaten te ontdekken waarin de consument van nu geïnteresseerd is.’
Creatie is in handen van McCann Worldwide, PHD en LBi.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee