Sony Music lanceert nieuwe band online
Sony Music heeft voor de introductie van de nieuwe band The Fireman
gekozen voor een samenwerking met Kaboem Media.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
De band, de singles en het album zullen drie maanden lang op de site van
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Kaboem gepresenteerd worden via banners, advertorials, prijsvragen,
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSchatsessies en promoties. Gelijktijdig zal The Fireman op KinderNet 5
vertegenwoordigd zijn in de vorm van een special, commercials en de
vertoning van de videoclip. Sony maakt in deze campagne gebruik van het
wederzijds versterkend effect van tv & internet. De verkoop van het album zal ook ondersteund worden door een gecombineerde internet- en retail promotie.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid