Bijenkorf en KLM samen in loyaliteitsprogramma
De samenwerking met KLM is een logische, volgens Bijenkorf-directievoorzitter Jan Berger. ‘De klantgroepen en de merkbekendheid en uitstraling van de Bijenkorf en KLM vertonen veel overeenkomsten.’ De bedrijven verwachten een forse stijging van het aantal deelnemers aan hun loyaliteitsprogramma’s. Bij ieder met de kaart afgerekende aankoop ontvangt de Bijenkorfklant een Flying Dutchman-punt per euro. Daarvoor moet de klant zich wel aanmelden bij het Flying Dutchman-programma. Omgekeerd kunnen Flying Dutchman-leden extra punten sparen op hun Bijenkorf-aankopen door Bijcard-houder te worden.
De klantenkaart van de Bijenkorf was tot nu toe betaalkaart, voordeelkaart en toegangskaart tot bepaalde evenementen zoals besloten koopavonden speciaal voor kaarthouders. Daar komen nu bij: mogelijkheid tot sparen voor gratis KLM-tickets, 10 procent korting op topmerken cosmetica en persoonlijke aanbiedingen die op de individuele kaarthouder zijn afgestemd. Doel van de vernieuwing is volgens Berger het aantal ‘ambassadeurs’ flink uit te breiden.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid