Overslaan en naar de inhoud gaan

Bijenkorf en KLM samen in loyaliteitsprogramma

De Bijenkorf en KLM lanceren op 29 augustus een gezamenlijk loyaliteitsprogramma. De Vaste Klant Kaart van de Bijenkorf wordt omgedoopt in…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De samenwerking met KLM is een logische, volgens Bijenkorf-directievoorzitter Jan Berger. ‘De klantgroepen en de merkbekendheid en uitstraling van de Bijenkorf en KLM vertonen veel overeenkomsten.’ De bedrijven verwachten een forse stijging van het aantal deelnemers aan hun loyaliteitsprogramma’s. Bij ieder met de kaart afgerekende aankoop ontvangt de Bijenkorfklant een Flying Dutchman-punt per euro. Daarvoor moet de klant zich wel aanmelden bij het Flying Dutchman-programma. Omgekeerd kunnen Flying Dutchman-leden extra punten sparen op hun Bijenkorf-aankopen door Bijcard-houder te worden.

related partner content for mobile comes here

De klantenkaart van de Bijenkorf was tot nu toe betaalkaart, voordeelkaart en toegangskaart tot bepaalde evenementen zoals besloten koopavonden speciaal voor kaarthouders. Daar komen nu bij: mogelijkheid tot sparen voor gratis KLM-tickets, 10 procent korting op topmerken cosmetica en persoonlijke aanbiedingen die op de individuele kaarthouder zijn afgestemd. Doel van de vernieuwing is volgens Berger het aantal ‘ambassadeurs’ flink uit te breiden.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in