Overslaan en naar de inhoud gaan

Klantcontact belangrijkste driver voor mCommerce

54 Procent van de Europese bedrijven meent dat klantcontact de belangrijkste driver is voor mCommerce Dat laat onderzoek van marktanalist…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De European mCommerce Study 2001 van Datamonitor werd uitgevoerd onder 200 Europese bedrijven. Daaruit blijkt dat door 54 procent ‘nieuwe toegangskanalen tot de markt’ en ‘klantenservice’ als de belangrijkste drivers worden gezien. In Engeland en Spanje vindt ruim 50 procent klantcontact het belangrijkst. In Duitsland wordt de reactiviteit van het bedrijf het belangrijkst gevonden. Daar vond slechts 3 procent klantenservice het belangrijkst.

related partner content for mobile comes here

Met het vertrouwen zit het ook aardig goed: 68 procent is bereid mobiele netwerken en applicaties te vertrouwen. Echter, 42 procent is niet bereid om via mobiele apparaten toegang tot hun netwerken te geven. De meeste respondenten waren van mening dat nog niet alle benodigde veiligheidstoepassingen rond zijn. 28 Procent van de bedrijven vindt onduidelijke voordelen en gebrek aan werkelijke vraag de belemmeringen van mCommerce.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in