Overslaan en naar de inhoud gaan

Philips test consumentenbehoefte in HomeLab

Het is geen Big Brother huis, al is het voorzien van de meest geavanceerde technische snufjes, maar spannend is het wel. Bewoners van het…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Doel van Philips is het bestuderen van de interactie tussen consument en technology in een ‘real life’ situatie, om zo de behoeften en motivaties van die consument beter te kunnen doorgronden. En waar het uiteindelijk om draait, aldus Philips, is het ‘sneller op de markt kunnen brengen van betere producten’.

related partner content for mobile comes here

In het HomeLab kunnen bewoners onder meer gebruik maken van een interactief centraal systeem dat verschillende huiselijke bezigheden vergemakkelijkt, zoals het opnemen van een voicemail, het kijken naar video of het luisteren naar muziek. De ervaringen van de ‘testconsument’ zullen een schat aan informatie opleveren, verwacht Philips.De tijdelijke bewoners kunnen minimaal 24 uur en maximaal twee maanden verblijven in het HomeLab, afhankelijk van het onderzoek dat wordt uitgevoerd.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in