Overslaan en naar de inhoud gaan

Campagne Randstad

Op 1 mei, de Dag van de Arbeid, lanceert uitzendbureau Randstad Nederland haar nieuwe reclamecampagne. Het thema van de campagne…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Met de campagne wil Randstad laten zien dat het uitzendbureau deel uitmaakt van alle

related partner content for mobile comes here

facetten van de Nederlandse economie.De campagne omvat zowel televisie, radio als print

uitingen. Regisseur en Oscarwinnaar Mike van Diem maakte de televisiecommercials. Jan Vermeulen, algemeen directeur van Randstad Nederland: 'Randstad helpt

bedrijven en instellingen met oplossingen voor continuïteit en mobiliteit.

Randstad maakt het mede mogelijk dat er chauffeurs zijn in het openbaar

vervoer. Dat ziekenhuizen functioneren en dat de groente van de veiling bij

de groenteboer komt te liggen. Maar ook dat de schoolboeken deze zomer klaar

voor verzending staan. Het klinkt allemaal zo gewoon, maar eigenlijk is onze

dienstverlening heel bijzonder. En dat maken flexwerkers en onze eigen

mensen mede mogelijk.' De campagne 'Mede mogelijk gemaakt door Randstad' is gemaakt door reclamebureau Ubachs Wisbrun.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in