Overslaan en naar de inhoud gaan

"Peuters zijn al consumenten"

Peuters worden een steeds grotere doelgroep voor bedrijven. Uit onderzoek blijkt dat kinderen vanaf 2 jaar al een verband kunnen leggen…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Kinderen zijn dus in een zeer vroeg stadium klaar voor de consumptiemaatschappij waardoor de ballenbak wel kan worden afgeschaft, was gisteren de conclusie op een congres over 'kidsmarketing' in Leiden. Op het congres bespraken vertegenwoordigers van het bedrijfsleven, onderzoeks- en reclamebureaus hun nieuwste bevindingen op dit gebied, meldt De Telegraaf. Grote bedrijven staan te springen om het consumentengedrag van zeer jonge kinderen te beïnvloeden. Zo is al geëxperimenteerd met voor kleine kinderen interessante blauwe chips en pratende verpakkingen die brabbeltaal uitslaan. Op het congres bleek dat kinderen de komende jaren veel vaker bestookt zullen worden met specifiek op deze doelgroep gerichte reclameuitingen. Vanaf vier jaar blijken kinderen al invloed uit te oefenen op het koopgedrag van hun ouders.

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in