Overslaan en naar de inhoud gaan

Ubachs Wisbrun en Amstel onderscheiden als Bureau en Adverteerder van het Jaar

Het bijna vijf jaar geleden opgerichte Ubachs Wisbrun is door een gemeenschappelijk jury van Adformatie/Associatie Nederlandse
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Beide prijzen werden donderdagavond overhandigd tijdens het San Gala, dat deze keer plaatsvond in de nieuwe Heineken Music Hall in Amsterdam. Diezelfde avond werden traditiegetrouw ook de San Accenten als adverteerdersprijzen voor creatief werk bekendgemaakt. De San-jury was dit jaar zeer gul door liefst 21 Accenten toe te kennen; in 1999 waren het er 12. Ubachs Wisbrun kreeg de meeste Accenten, vier stuks: voor klanten Nationale-Nederlanden, Rover en Landrover, waarvan twee gedeeld met andere bureaus. Result DDB ontving er drie: voor Lotto, McDonald’s en Friesche Vlag.

related partner content for mobile comes here

Ubachs Wisbrun, met klanten als Natonale-Nederlanden, Rover, Randstad, Algemeen Dagblad, Telforr, Holland International, Nestle, Telfort en C1000, kreeg de prijs vanwege de sterkte groei vorig jaar, de kwaliteit van het geleverde werk en de directie en de goede organisatievorm van het bureau. Amstel scoorde met bureau PMSvW/Y&R vanwege het algehele creatieve gehalte van de ‘vrienden’campagne en alle promotionele activiteiten rondom het biermerk, dat als gevolg van de campagne zijn marktpositie duidelijke versterkte.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in