Overslaan en naar de inhoud gaan

Opzet eventprijs Eva gewijzigd

De onafhankelijke Stichting Excellent Event heeft de opzet van de Eva’s, die op 12 maart 2003 voor de derde keer worden uitgereikt,…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Voor het eerst zal er in elke categorie ‒ business-to-business, business-to-consumer en intern gerichte events ‒ goud, zilver en brons worden weggegeven. Nieuw zijn ook de vijf speciale categorieën waarin Eva-winnaars aangewezen kunnen worden: meetbare effectiviteit; campagnematige reeks events; technische innovatie; creativiteit met beperkte middelen; en integratie van events in de communicatiestrategie.

related partner content for mobile comes here

In vergelijking tot voorgaande jaren zal bovendien de prijsuitreiking wijzigen. Hiervoor wordt op 12 maart, tijdens de eerste dag van de vakbeurs Evenement 2003 in Jaarbeurs Utrecht, een avond georganiseerd met uitgebreide aandacht voor de inhoudelijke presentatie van de genomineerde cases.

Voor de Eva stellen organisatiebureaus hun opdrachtgevers kandidaat. Zij ontvangen daarvoor een aanmeldingsformulier. Inschrijven kan vanaf deze week; de uiterste inzenddatum is 3 januari 2003. Voor meer informatie: .

In Stichting Excellent Event participeren Eventex (organisator van Evenement 2003) en branchevereniging IDEA (Independent Dutch Eventmarketing Association). Ondersteuning geschiedt door het EventPlatform.nl, waarin IDEA, TRN, VNC, MPI, FbtN en HSMAI verenigd zijn. FZ en Adformatie treden op als mediapartner.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in