Overslaan en naar de inhoud gaan

Online magazine Kiind komt met - voorlopig - eenmalige printeditie

Het printproduct ‘Opvoeders en Huttenbouwers’ ligt op 19 april in de winkel.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Kiind is een magazine dat tot nog toe alleen kende. Daar komt verandering in, want op 19 april verschijnt een zogeheten &;bookazine&; onder de titel &;Opvoeders en Huttenbouwers&;. Die uitgave kon tot stand komen doordat de oprichters, Sandii Zachte en Jannie Spruit in de afgelopen weken 19 duizend euro wisten binnen te halen middels een crowdfundingsactie. De papieren uitgave brengt het beste uit het online archief, aangevuld met nieuw materiaal.

related partner content for mobile comes here

Het online magazine bestaat al vijf jaar. Sandii Zachte nam het initiatief voor Kiind, omdat ze in het bestaande aanbod voor jonge ouders niet vond wat ze zocht. Zachte staat op een alternatieve manier in het leven. In een reactie aan Villamedia zegt zij: &;Kiind gaat over de natuurlijke omgang met je kind, zoals we dat vroeger deden in de jagers- en verzamelaarstijd. We kijken verder dan de heersende norm en durven te zeggen wat mensen niet willen horen.’

Adverteerders worden alleen toegelaten wanneer om duurzame partijen gaat. Aan advertorials doet Kiind niet, omdat de titel maximale transparantie naar de lezer zegt na te streven.

Het gaat voorlopig om een eenmalige opgave, maar de mogelijkheid voor nieuwe printuitgaven in de toekomst worden opengehouden.

Lees ook met de kersverse hoofdredacteur van opvoedblad , Phaedra Werkhoven, dat Adformatie op 9 april plaatste.

Meer bij 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in