Onderzoek: mond-tot-mondreclame effectief
Mond-tot-mondreclame, met inbegrip van het gebruik van emails, is een zeer effectief reclamemiddel in technologie-marketing, blijkt uit een…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Uit het onderzoek van Euro RSCG blijkt volgens het Britse vakblad Campaign dat gewone reclame en promoties niet veel response bewerkstelligde bij in technologie-producten geïnteresseerde consumenten. In percentages uitgedrukt: van de ondervraagden antwoordde 4 procent dat tv-en printreclame en 1 procent affichering de informatie over nieuwe producten en hun benefits goed over 't voetlicht bracht. Daarentegen meldde 40 procent dat zij liever afgingen op wat kennissen, familieleden en collega's te melden hadden over die produkten.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid