Overslaan en naar de inhoud gaan

Onderzoek: mond-tot-mondreclame effectief

Mond-tot-mondreclame, met inbegrip van het gebruik van emails, is een zeer effectief reclamemiddel in technologie-marketing, blijkt uit een…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Uit het onderzoek van Euro RSCG blijkt volgens het Britse vakblad Campaign dat gewone reclame en promoties niet veel response bewerkstelligde bij in technologie-producten geïnteresseerde consumenten. In percentages uitgedrukt: van de ondervraagden antwoordde 4 procent dat tv-en printreclame en 1 procent affichering de informatie over nieuwe producten en hun benefits goed over 't voetlicht bracht. Daarentegen meldde 40 procent dat zij liever afgingen op wat kennissen, familieleden en collega's te melden hadden over die produkten.

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in