Omzetgroei WPP derde kwartaal op 21,2 procent
WPP, ‘s werelds grootste reclamenetwerk, meldt een omzetgroei van 21,2 procent in het derde kwartaal van dit jaar.
De omzet groeide daarmee in vergelijking met het derde kwartaal van vorig jaar naar bijna 680 miljoen pond. De omzetgroei verschilt behoorlijk per regio. In Europa (het continent) was de groei het grootst met 34,3 procent, gevolgd door het gebied Azië, Latijns-Amerika, Afrika, Midden Oosten met bijna 25 procent, Noord-Amerika met 19,5 procent en Groot-Brittannië met 11,2 procent.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
De overname van Y&R in mei had een gunstig effect op de cijfers. Van de sectoren droeg PR & Public Affairs het meeste bij aan de stijgende omzet: maar liefst 44,7 procent. Advertising & media investment management behaalde een omzetgroei van bijna 20 procent
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid