Omzetgroei detailhandel 5,5 procent
Voor de detailhandel was 2001 positief, met een omzetgroei van 5,5 procent ten opzichte van 2000. Het betekent dat consumenten zo’n 72…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Dat is de gevestigde en ambulante (detail)handel en de postorder-/internetbedrijven. Het getal betekent bijna 90 procent van de totale detailhandelomzet. Een en ander blijkt uit de publicatie ‘Ondernemen in de Detailhandel 2002’ door onderzoeksbureau EIM. Een trend binnen de detailhandel is maatschappelijk verantwoord ondernemen. Daarbij moet gedacht worden aan biologische producten die in foodwinkels en supermarkten te verkrijgen zijn, de niet met kinderarbeid geproduceerde kleding en milieuvriendelijke en duurzame bouwstoffen. Het aantal moeilijk vervulbare vacatures neemt sinds 1997 toe. Steeds meer bedrijven hebben vacatures die langer dan drie maanden openstaan.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid