NPS komt met 'multicultureel consumentenprogramma'


De Amsterdamse advocaat Prem Radhakishun tekent voor depresentatie, zo vertelde een NPS-woordvoerder woensdag. Het programma wordt niet op'primetime' uitgezonden, maar elke zondagmiddag rond 16.30 uur.
De makers willen in het programma de kwaliteit van de samenleving toetsen. ‘We willen eentoegankelijk programma maken dat verontwaardiging oproept, positief en negatief. Het moet een> vinger aan de pols worden van de multiculturele samenleving’, schetst eindredacteur F. Jennekens.‘Het is beslist geen consumentenprogramma met productvergelijkingen, maar wel bedoeld voor“consumenten”? van de multiculturele samenleving.’
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijClustercoördinator Energiezuinig Wonen
Milieu CentraalSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftPREMtime wil onderwerpen behandelen als een pasgeboren baby die door de IND wordtuitgewezen en zich zelfstandig in het land van herkomst moet melden. Of het leed van Hollandsekrokettenmakers die worden bedreigd door uitheemse snacks als giros, falafel en loempia's. ‘Deuitzending gaat over praktische zaken als opvoeding, wonen, werken, onderwijs, enzovoort’, aldusJennekens.
Als het programma aanslaat, krijgt het in het volgende tv-seizoen werkelijk een plaatsje opprimetime.
Bron: ANP
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid