Nissan lanceert Star Wars-achtige bioscoopcommercial
De zestig seconden durende mockumentary vertelt het 'ware verhaal' achter de Olympische baanwielrenner Sir Chris Hoy. In zijn tweede carrière als autocoureur komt zijn ware aard omhoog: hij is half robot, half mens.
'De commercial moest de "look and feel" van een filmtrailer hebben', aldus Clare McGrath, executive producer bij Finger Music. 'Zo hebben wij een groteske soundtrack zo geschreven, die qua gevoel naadloos moet overlopen in de intro van de Star Wars-film.'
Vacatures
Senior communicatie adviseur / Woordvoerder
Ministerie van Klimaat en Groene GroeiContentredacteur
Provincie UtrechtConcern communicatieadviseur
Gemeente AltenaDe campagne werd bedacht door TBWA\ en geregisseerd door Bob Marlow.
Adformatie | Nissan: The Hoybot | TBWA
Credits
Client: Nissan
Creative Agency: TBWA
Agency Producer: Fiona Campbell
Production Company: Somesuch
Director: Bob Marlow
Music Company: Finger Music
Producer: Clare McGrath
Composer: Daniel Lenz
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid