Overslaan en naar de inhoud gaan

Nissan lanceert Star Wars-achtige bioscoopcommercial

Het automerk wil met ‘Hoybot’ inspelen op de hype rond de nieuwe Disney-film.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De zestig seconden durende mockumentary vertelt het &;ware verhaal&; achter de Olympische baanwielrenner . In zijn tweede carrière als autocoureur komt zijn ware aard omhoog: hij is half robot, half mens.

related partner content for mobile comes here

&;De commercial moest de "look and feel" van een filmtrailer hebben&;, aldus Clare McGrath, executive producer bij Finger Music. &;Zo hebben wij een groteske soundtrack zo geschreven, die qua gevoel naadloos moet overlopen in de intro van de Star Wars-film.&;

De campagne werd bedacht door TBWA\ en geregisseerd door Bob Marlow. 

Credits
Client: Nissan
Creative Agency: TBWA
Agency Producer: Fiona Campbell
Production Company: Somesuch
Director: Bob Marlow
Music Company: Finger Music 
Producer: Clare McGrath
Composer: Daniel Lenz

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in