Overslaan en naar de inhoud gaan

Nespresso lanceert nieuw merkplatform op YouTube

In samenwerking met Google lanceert Nespresso vandaag een nieuw digitaal merkplatform op Youtube.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Vanavond wordt voor het eerst in Nederland deel één van de nieuwste Nespresso TV-commercial uitgezonden. Hierin speelt George Clooney weer de hoofdrol. In deel 2 krijgt hij gezelschap van goede vriend en acteur Matt Damon.

related partner content for mobile comes here

De TV-commercial gaat online verder. Bezoekers van het Nespresso YouTube-kanaal kunnen nog nooit eerder vertoonde fragmenten bekijken van onder andere George Clooney in actie als lid van de Nespresso Sustainability Advisory Board.

Eigenaar van Nespresso, Nestle, werkt voor het merkenplatform samen met Google. Matt Britin, VP Google Nothern Europe legt uit: 'Nespresso is pilotpartner van ons Brand Partner Program, waarmee merken content creators worden en op die manier alles uit hun YouTube-kanaal kunnen halen. Nespresso is een wereldwijd geliefd merk en binnen deze samenwerking maken wij de volgende stap in de creatie van next-generation content. De komende tijd staat er dan ook nog het een en ander te gebeuren.”

De nieuwe commercial is geregisseerd door regisseur Grant Heslov. George Clooney loopt ditmaal wederom een blauwtje.

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in