Overslaan en naar de inhoud gaan

Naam stadion ADO Den Haag veel geld waard

De naam van het nieuwe stadion van ADO Den Haag brengt jaarlijks tussen 500.000 en anderhalf miljoen euro op. Onderzoek van het Duitse…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Volgens de Haagsche Courant heeft de studie eveneens aangetoond dat drie van de vier mensen uit de regio Haaglanden geen bezwaar maken tegen een commerciële naam in plaats van bijvoorbeeld een emotionele, zoals het Aad Mansveldstadion, naar de overleden sterspeler van weleer. Begrepen wordt dat de economische opbrengst in het belang is van de club, stelt directeur Floris van Dam van Sport Markt AG.

related partner content for mobile comes here

Eerder koppelde dit bureau een commerciële naam aan het nieuwe stadion van Bayern München: Allianz Arena. Deze verzekeringsmaatschappij heeft zich

voor vijftien jaar verbonden aan Bayern en steekt er jaarlijks zes miljoen euro in.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in