Overslaan en naar de inhoud gaan

Nieuwe marktonderzoekmethode via weblogs

RM Interactive, Upstream en Blogo.nl lanceren onder de naam Blogresearch een nieuwe marktonderzoekmethode via weblogs. Blogresearch is het…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Weblogs zijn een afspiegeling van de veranderende maatschappij en vormen daarom een uitstekende informatiebron over de veranderende consument, vinden de initiatiefnemers. gebruikt weblogs als marktonderzoeksinstrument en monitort en rapporteert ook de resultaten. Evert Webers, directeur RM Interactive: ‘Onderzoek via weblogs biedt ongekende mogelijkheden om snel diepgaande informatie te verzamelen en een gevoel te krijgen voor het verhaal achter kille onderzoekcijfers. Blogresearch helpt organisaties bij het begrijpen en beter aanvoelen van haar doelgroepen.’

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in