Nieuwe marktonderzoekmethode via weblogs
RM Interactive, Upstream en Blogo.nl lanceren onder de naam Blogresearch een nieuwe marktonderzoekmethode via weblogs. Blogresearch is het…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Weblogs zijn een afspiegeling van de veranderende maatschappij en vormen daarom een uitstekende informatiebron over de veranderende consument, vinden de initiatiefnemers. Blogresearch gebruikt weblogs als marktonderzoeksinstrument en monitort en rapporteert ook de resultaten. Evert Webers, directeur RM Interactive: ‘Onderzoek via weblogs biedt ongekende mogelijkheden om snel diepgaande informatie te verzamelen en een gevoel te krijgen voor het verhaal achter kille onderzoekcijfers. Blogresearch helpt organisaties bij het begrijpen en beter aanvoelen van haar doelgroepen.’
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid