Overslaan en naar de inhoud gaan

Michiel Mol lanceert wodkakarameldrankje Caramol na geslaagde crowdfundingcampagne

Er werd zes ton opgehaald in plaats van de verwachte 3,5. Mol: ‘Dat maakt een versnelde introductie in de UK mogelijk.’
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Vorige week werd middels een feestelijke inaugeratie (Klibansky Brand Store in de P.C. Hooftstraat) een nieuw spirits-brand in de markt gezet: Caramol. Het nieuwe Nederlandse drankje komt uit de koker van de Nederlandse ondernemer Michiel Mol (onder andere bekend van internetcommunicatiebureau Lost Boys). Het drankje dat gemaakt is op basis van wodka en karamel wordt door de initiatiefnemers omschreven als ‘nu al erg populair in de partyscene’. Caramol wordt geproduceerd door de Schiedamse destillateur Herman Jansen (producent van onder meer Sonnema, Jachtbitter kruidenlikeur en Café Marakesh Coffee Liqueur).

related partner content for mobile comes here

Londen
Michiel Mol zocht bij aanvang naar een funding van 350 duizend euro, maar het middels crowdfunding bij elkaar gebrachte startbedrag kwam uit op zo’n zes ton. Mol zegt dat een versnelde introductie in de UK daarmee versneld mogelijk wordt. ‘Met onder andere de high-end clubs in Londen.’ Volgens Mol heeft Caramol een propositie die binnen de categorie spirits nog niet is ingevuld.

De crowdfundingcampagne werd met onderstaande video ondersteund.

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid
G Pama

Ben al bij 3 verschillende slijterijen geweest, niet verkrijgbaar. Dan gaat er iets niet goed met de uitrol...

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in