Overslaan en naar de inhoud gaan

Meerderheidsbelang Omnicom in 180 Amsterdam

Reclameholding Omnicom neemt een meerderheidsbelang in 180 Amsterdam. De deal werd gisteren gesloten na maanden van onderhandelingen.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

‘180 is leidend op het gebied van internationale creativiteit’, meldt Omnicom-ceo John Wren. Omnicom maakt gebruik van de creativiteit van 180 en helpt het bureau andersom aan groei in meerdere markten. Al voor de overeenkomst dacht 180 aan het openen van een filiaal in Los Angeles voor Sony Electronics, de nieuwe klant die het bureau deelt met BBDO (ook Omnicom).
Andere klanten die 180 deelt met Omnicom-bureaus zijn Motorola (met BBDO, Goodby, Silverstein & Partners en Siegal + Gale) en Adidas (met TBWA). Maar 180 blijft wel onafhankelijk binnen het netwerk, zo is de verwachting.

related partner content for mobile comes here

180 werd in 1998 opgericht door managing partners Alex Melvin, Guy Hayward en Chris Mendola. In het management zitten verder Peter Cline en executive creative directors Andy Fackrell en Richard Bullock.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in