
Dit claimt onderzoeksbureau MeMo² op basis van twee onderzoeken naar online reclame-effectiviteit. In het onderzoek is ‘een grote groep respondenten’ gedurende een periode van 6 weken gevolgd en ondervraagd met betrekking tot de Turbo-campagne van ABN Amro.
De filmpjes, online spots, worden niet alleen vaker aangeklikt maar scoren ook beter in thematische campagnes rond naamsbekendheid of merkbewustzijn.
Vacatures
Communicatiemedewerker
AVROTROS(Marketing-) en Communicatiemanager
Hanab Energy SolutionsAdviseur arbeidsmarkt RDW Toezicht en Beoordeling
RDWMarcel Vogels, managing partner MeMo²: ‘De uitkomsten van onze onderzoeken zijn opvallend. De online spot is een advertentievorm die nog volop in ontwikkeling is, maar het succes begint zich al duidelijk af te tekenen. Online spots zijn een belangrijke stap in het ontwikkelingsproces van internet naar een volwassen en volwaardig medium voor reclame, omdat deze vorm meer mogelijkheden biedt.’
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee