Media Embassy start social media marketing unit


De unit adviseert en ondersteunt merken bij de opzet en implementatie van social media marketing. Tot de eerste opdrachtgevers behoren Bol.com, MTV Networks, Het Nederlandse Rode Kruis Amsterdam en SNS Fundcoach.
De introductie van Social Embassy volgt op de lancering van Twitjobs.nl en de Social Media Monitor eerder dit jaar. Twitjobs.nl is een vacatureplatform op Twitter. De Social Media Monitor is het onafhankelijke onderzoek naar de aanwezigheid en activiteit van Nederlandse merken in social media.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSUit onderzoek bleek eerder dat slechts 14 pct van de Nederlandse Top-100 adverteerders aanwezig is in social media. Steven Jongeneel, oprichter van Media Embassy: “Social media bieden merken unieke mogelijkheden voor interactie. Social media marketing is bewerkelijk, maar kan resulteren in een positief rendement in traffic, gebruikersfeedback en company buzz. Veel bedrijven zien de kansen,
maar zoeken advies en ondersteuning. Wij zien social media marketing als een van belangrijkste ontwikkelingen van dit moment en hebben daarom besloten om het volledige focus te geven met een apart team van specialisten en tools.”
Social Embassy wordt aangestuurd door Niels van der Velden. De dienstverlening van Social Embassy bestaat uit Expert Reviews, Strategie & Concepten, Training en Analytics (monitoring).
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid