Overslaan en naar de inhoud gaan

KPN Sponsor van het Jaar

KPN is tijdens de jaarlijkse uitreiking van de SponsorRing op 17 november jl. in Krasnapolsky te Amsterdam uitgeroepen tot Sponsor van het…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het telecombedrijf was genomineerd in drie verschillende categorieën, waarbij KPN en Het Mooiste Contact Fonds de SponsorRing Maatschappij won. Verder was KPN genomineerd met Hi en Hi Chill&Charge in de categorie Entertainment en met de sponsoring van het schaatsen in de categorie Sport. Volgens de hoofdjury verdient een bedrijf dat in één jaar sponsoring zo breed en zo succesvol neerzet terecht de eretitel Sponsor van het Jaar.

related partner content for mobile comes here

De winnaars op een rij:

- Sponsor van het Jaar: KPN
- Sponsor Personality van het Jaar: Matthias Scholten (RTL Nederland)
- Sport: Liga en Team Liga
- Entertainment: Seat en Seat's Next DJ
- Maatschappij: KPN en KPN Mooiste Contact Fonds
- Media: Lay's en Maak de Smaak (RTL)
- Innovatie: Vodafone en The Voice of Holland (RTL)

De Telegraaf Publieksprijs, de prijs waarbij consumenten online hun stem konden uitbrengen op vijf door de vakjury’s voorgedragen cases, ging naar Hema en Natuurmonumenten. (SponsorTribune)

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in