Overslaan en naar de inhoud gaan

Kobalt en Alfred Levi’s MM&MO gaan samenwerken

Mediabureau Kobalt en marketing- en mediastrategie MM&MO hebben besloten met onmiddellijke ingang een samenwerking aan te gaan.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Op initiatief van Kobalt zal MM&MO aan alle klanten én de aandeelhouders van Kobalt (ABN Amro, Ahold, Heineken, ING, Laurus, Masterfoods, Vendex en Rabobank) ondersteuning bieden op communicatie en mediastrategisch gebied. Daarnaast Alfred Levi’s MM&MO de klanten van Kobalt helpen bij de implementatie van geïntegreerde communicatieplanning.

related partner content for mobile comes here

De samenwerking vindt plaats met behoud van volledige zelfstandigheid van beide partijen. Zo zal MM&MO niet-Kobalt klanten gewoon blijven behandelen.

Levi is vice-voorzitter van het Nima en werkte tot 1999 bij Procter&Gamble. Door de samenwerking met Kobalt zal MM&MO fors groeien in bezetting en omzet.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in