Kobalt en Alfred Levi’s MM&MO gaan samenwerken
Mediabureau Kobalt en marketing- en mediastrategie MM&MO hebben besloten met onmiddellijke ingang een samenwerking aan te gaan.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Op initiatief van Kobalt zal MM&MO aan alle klanten én de aandeelhouders van Kobalt (ABN Amro, Ahold, Heineken, ING, Laurus, Masterfoods, Vendex en Rabobank) ondersteuning bieden op communicatie en mediastrategisch gebied. Daarnaast Alfred Levi’s MM&MO de klanten van Kobalt helpen bij de implementatie van geïntegreerde communicatieplanning.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
De samenwerking vindt plaats met behoud van volledige zelfstandigheid van beide partijen. Zo zal MM&MO niet-Kobalt klanten gewoon blijven behandelen.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSLevi is vice-voorzitter van het Nima en werkte tot 1999 bij Procter&Gamble. Door de samenwerking met Kobalt zal MM&MO fors groeien in bezetting en omzet.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid