Overslaan en naar de inhoud gaan

Eerste campagne Europa General Electric

Het Amerikaanse General Electric komt deze maand met een corporate imagocampagne die voior het eerst speciaal op Europa gericht is.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Daarmee wil het industriële en financiële conglomeraat de Europese opinievormers trekken. GE wil laten weten dat het diverse producten en services biedt aan Europa, ook op lokaal niveau. De extra aandacht is ook nodig nadat een overname van Honeywell vorig jaar geblokkeerd werd door de Europese Commissie. General Electric wil ook een nieuw hoofdkwartier in Brussel starten, aldus Brandrepublic. Hoewel BBDO Worldwide GE’s wereldwijde lead agency is, werd deze campagne in handen gegeven van M&C Saatchi Londen. De campagne is op tv (CNBC, Eurosport) en in print te zien. Pay-off: ‘We've helped shed light on many of man's greatest discoveries. GE - We bring good things to life.'

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in