Johan Cruyff Foundation start internationale campagne


De Johan Cruyff Foundation start op 14 september met een nieuwe internationale actie op tv, radio en internet. De actie wordt afgetrapt door voetballer Frank Rijkaard.
Johan Cruyff Foundation - Vooruit door beweging
De campagne is mogelijk gemaakt door steun van de Nationale Postcode Loterij. De Johan Cruyff Foundation zet zich in om kinderen te laten bewegen. Volgens de stichting helpt sport en spel kinderen vooruit in de maatschappij. De campagne heet daarom 'Vooruit door beweging'.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSCredits
Creatie: Cas Hamers, Ervin Ramrattan, Martin Cornelissen
Strategie: Jeroen Senden
Accountbehandeling: Tom Stoffels, Marcelle Menick
Verantwoordelijk bij cliënt: Niels Meijer, Ilja van Holsteijn
RTV: Peter Burger
Productiemaatschappij: Vigics
Regisseur: Dwight Groot
Producer: Felicity van Stroe
D.O.P.: Daan Bukman
Editor: Berend Boneschansker
Postproductie: Captcha!
Muziek: Fourth Dimension
Geluid: Hans van de Loo (Alfred Klaassen)
Media: Wisecrackers
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid