Overslaan en naar de inhoud gaan

Johan Cruyff Foundation start internationale campagne

FHV BBDO lanceert de actie
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

De Johan Cruyff Foundation start op 14 september met een nieuwe internationale actie op tv, radio en internet. De actie wordt afgetrapt door voetballer Frank Rijkaard.

related partner content for mobile comes here

De campagne is mogelijk gemaakt door steun van de Nationale Postcode Loterij. De Johan Cruyff Foundation zet zich in om kinderen te laten bewegen. Volgens de stichting helpt sport en spel kinderen vooruit in de maatschappij. De campagne heet daarom &;Vooruit door beweging&;.

Credits

Creatie: Cas Hamers, Ervin Ramrattan, Martin Cornelissen

Strategie: Jeroen Senden

Accountbehandeling: Tom Stoffels, Marcelle Menick 

Verantwoordelijk bij cliënt: Niels Meijer, Ilja van Holsteijn

RTV: Peter Burger

Productiemaatschappij: Vigics

Regisseur: Dwight Groot

Producer: Felicity van Stroe

D.O.P.: Daan Bukman

Editor: Berend Boneschansker

Postproductie: Captcha!

Muziek: Fourth Dimension

Geluid: Hans van de Loo (Alfred Klaassen) 

Media: Wisecrackers

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in