Overslaan en naar de inhoud gaan

Inge Ligthart gaat van ING Bank naar TBWA

Soms heb je van die berichten waarvan je je afvraagt waarom het zoveel moeite kost?.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Je praat op een receptie met iemand en hoort dat iemand een nieuwe baan heeft. Ja, het komt uit een betrouwbare bron en het verhaal klinkt heel overtuigend.

related partner content for mobile comes here

Maar ja, het gaat over iemand uit het reclamewereldje en daar doen we eigenlijk ook weer niet zo veel aan. En het is schier onmogelijk om van de partijen een bevestiging te krijgen?

Dan schrijf je het toch gewoon op? en blijkt het nog waar ook.

Dit is het: Inge Ligthart, directeur communicatie van ING Bank (foto), gaat naar de en gaat daar TBWA/Neboko doen.
Hoewel mijn bron suggereerde dat ze Simon Neefjes opvolgt, de huidige managing director, en hij dus ook weggaat, wordt dat door Neefjes zelf furieus ontkend. 'Geen sprake van!', zegt hij.
'Ze komt mijn taak wat verlichten'.

Bij de ING Bank bevestigt woordvoerder Frank van der Voort de overgang van Ligthart. Per 1 september gaat ze naar TBWA/Neboko.

En: 'Omdat TBWA voor ABN Amro werkt hebben we besloten om meteen uit elkaar te gaan. Gisteren is ze hier weggegaan.'

Opmerkelijke overgang, dat wel. Ligthart is haar loopbaan in 1985 begonnen bij FHV/BBDO. Daar heeft ze als partner en Account Managing Director gewerkt voor ondere andere Douwe Egberts, NS, Rabobank, Libertel/Vodafone, Nestle en Mars.

Na vier jaar zelfstandig advieswerk, vooral in de wereld van de zorg, was ze pas een jaar werkzaam als Directeur Communicatie bij de ING Bank.

Haar functie bij ING Bank wordt nu waargenomen door de directeur communicatie van de Postbank, Monique Opdam.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in