Overslaan en naar de inhoud gaan

Hugo geeft tips over makkelijker ondernemen in Hostnet-campagne

De campagne moet duidelijk maken dat Hostnet ondernemend Nederland wil helpen bij het realiseren van ambities.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De campagne &;Alles voor ondernemend Nederland&; begint vandaag. Hostnet en de bureaus True Ideas en MediaScience hebben daarvoor de krachten gebundeld. Er worden video&;s, radio en online advertenties ingezet. 

Het doel van de campagne is om Hostnet op de kaart te zetten bij ondernemend Nederland en te laten zien dat Hostnet meer doet dan domeinregistratie en webhosting. &;Dromen en ambities realiseren, dat vinden wij belangrijk. Wij helpen ondernemende mensen hier graag bij met de beste online oplossingen en het delen van onze kennis&;, aldus Edward O&;Breen, marketingmanager van Hostnet. 

In de campagne geeft Hugo − het nieuwe gezicht van Hostnet − ondernemend Nederland tips die betrekking hebben op de diensten van Hostnet, waarmee ondernemers efficiënter, succesvoller of makkelijker kunnen ondernemen. Maar zoals op iedere R&D-afdeling gaat niet altijd alles vlekkeloos. &;Door Hugo te introduceren brengen we eenvoud, humor en relativering in de campagne van Hostnet. Dat maakt het bijzonder voor deze categorie&;, zegt Jeroen Ritsema, creative director van True Ideas. 

MediaScience is verantwoordelijk voor de digitale strategie rondom de campagne. René Zeedijk: &;Hostnet is uitgegroeid tot één van de grootste hostingproviders van Nederland. We zijn dan ook heel blij met deze nieuwe relatie. Met een uitgekiende inzet van data, media, creatie en techniek streven wij naar de beste resultaten.&;

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in