Hugo geeft tips over makkelijker ondernemen in Hostnet-campagne
De campagne 'Alles voor ondernemend Nederland' begint vandaag. Hostnet en de bureaus True Ideas en MediaScience hebben daarvoor de krachten gebundeld. Er worden video's, radio en online advertenties ingezet.
Het doel van de campagne is om Hostnet op de kaart te zetten bij ondernemend Nederland en te laten zien dat Hostnet meer doet dan domeinregistratie en webhosting. 'Dromen en ambities realiseren, dat vinden wij belangrijk. Wij helpen ondernemende mensen hier graag bij met de beste online oplossingen en het delen van onze kennis', aldus Edward O'Breen, marketingmanager van Hostnet.
In de campagne geeft Hugo − het nieuwe gezicht van Hostnet − ondernemend Nederland tips die betrekking hebben op de diensten van Hostnet, waarmee ondernemers efficiënter, succesvoller of makkelijker kunnen ondernemen. Maar zoals op iedere R&D-afdeling gaat niet altijd alles vlekkeloos. 'Door Hugo te introduceren brengen we eenvoud, humor en relativering in de campagne van Hostnet. Dat maakt het bijzonder voor deze categorie', zegt Jeroen Ritsema, creative director van True Ideas.
MediaScience is verantwoordelijk voor de digitale strategie rondom de campagne. René Zeedijk: 'Hostnet is uitgegroeid tot één van de grootste hostingproviders van Nederland. We zijn dan ook heel blij met deze nieuwe relatie. Met een uitgekiende inzet van data, media, creatie en techniek streven wij naar de beste resultaten.'
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid