Overslaan en naar de inhoud gaan

Horlogemerk Cluse kiest Blyde Amsterdam

Het gaat om de pr-activiteiten.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Blyde heeft net een PR-strategie ontwikkeld om het merk verder uit te bouwen. Hierbij ligt de focus op het uitbreiden van het influencersnetwerk op het gebied van lifestyle en fashion en het verder verdiepen van de merkfilosofie.

related partner content for mobile comes here

De filosofie van het merk wordt de rode draad in alle PR-activiteiten. Willemijn Oosterbaan, marketingmanager Cluse watches: &;Het draait om genieten van de kleine dingen in het leven. Het merk verrijkt je leven door stil te staan bij deze momenten. Terug naar de basis. Dat uit zich ook in het minimalistische design, geïnspireerd op de Franse stijl waar de herkomst van ons merk ligt.&;

Nynke van den Broek, een van de oprichters van Blyde: &;Het is bijzonder om te zien hoe dit ondernemende merk een geheel eigen weg is ingeslagen en daarmee in zo’n korte tijd al wereldwijde faam heeft bereikt. Er wordt as we speak een samenwerking opgetuigd met de Amerikaanse stylist Rachel Zoe (1,5m Instagram followers). Het merk wordt internationaal opgemerkt. Er zit een mooi verhaal achter en de collecties hebben echt een minimalistisch eigen design. Aan ons de eervolle taak om dit samen met het team van Cluse naar buiten te brengen.&;

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in