
Gedragswetenschapper Eva van den Broek en reclamestrateeg Tim den Heijer lanceren binnenkort hun boek Het Bromvliegeffect. Nou is een beetje marketeer tegenwoordig al een halve gedragswetenschapper. De vraag is dan ook, hebben zij dit boek wel nodig?
In de video hieronder geven Van den Broek en Den Heijer antwoord op de drie meest urgente vragen.
Vacatures
Directeur-bestuurder
PublicSpirit in opdracht van Visit FlevolandTeamleider Communicatie
KRO-NCRVBelgische Social & Content Marketeer
Kamera Express Groep
Iets meer context
In de video hieronder iets meer context over het boek van Van den Broek en Den Heijer. Waarom moest dit boek er komen? Op welke manier kan een marketeer van Bol.com, Heineken of TUI ermee aan de gang? En is het eigenlijk wel ethisch om de gedragsprincipes uit dit boek in te zetten voor marketingdoeleinden?
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee