Overslaan en naar de inhoud gaan

'Het Bromvliegeffect' moet marketeers gedragseffecten beter leren begrijpen

Binnenkort verschijnt het boek Het Bromvliegeffect van Eva van den Broek en Tim den Heijer. Wat heeft de marketeer eraan?
Het Bromvliegeffect uitgelegd
Het Bromvliegeffect uitgelegd
Het Bromvliegeffect uitgelegd
Het Bromvliegeffect uitgelegd

Gedragswetenschapper Eva van den Broek en reclamestrateeg Tim den Heijer lanceren binnenkort hun boek Het Bromvliegeffect. Nou is een beetje marketeer tegenwoordig al een halve gedragswetenschapper. De vraag is dan ook, hebben zij dit boek wel nodig?

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in