Overslaan en naar de inhoud gaan

Hentenaar weg bij Mindshare

Liedewij Hentenaar, client director van het Unilever team, verlaat Mindshare per 1 mei. Paul Hendrix volgt haar op.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Liedewij Hentenaar verlaat Mindshare per 1 mei. Dat bevestigt Ruud de Langen, CEO van Mindshare Nederland. Hij zegt dat Hentenaar en Mindshare in goed gezamenlijk overleg uit elkaar gaan. Hentenaar -5ac309ba-c702-11df-ada9-0024e85b3c0c" title="kwam ">kwam op 1 november 2010 naar Mindshare om leiding te geven aan het Unilever team en werd tevens lid van het management team.

related partner content for mobile comes here

Hentenaar draagt haar werk over aan Paul Hendrix, hiervoor strategy director bij BrandConnection. Hij neemt het stokje per 1 mei van Hentenaar over. Hij komt ook in het management team.

Het vertrek van Hentenaar komt op het moment dat Unilever het media-account herziet. De fast mover dat het in januari van dit jaar een pitch zou uitschrijven.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in