Overslaan en naar de inhoud gaan

FutureBrand wint design awards

FutureBrand – bureau voor merkontwikkeling en vormgeving - heeft op 7 juni 2002 twee prijzen gewonnen tijdens de 'PDA Golden Mermaid'…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De PDA Golden Mermaid design awards, een initiatief van de Pan-European Design Association (PDA), zijn dit jaar voor het eerst uitgereikt om de kwaliteit van de leden van de PDA kenbaar te maken en deze te stimuleren.

related partner content for mobile comes here

De jury, bestaande uit topontwerpers uit Europa, heeft onder meer de creativiteit en de mate van innovatie met betrekking tot het doorbreken van grenzen en het gebruik van materiaal beoordeeld. Volgens de jury representeerde het door FutureBrand ontworpen assortiment voor A. Vogel de aanwezigheid van het sterke merk. De AH tandpasta verpakkingen werden beoordeeld als verpakkingen met een vriendelijke uitstraling die veel impact hebben door simpelweg het ontwerp voor zich te laten spreken.

Danny Klein, creative director en partner bij FutureBrand: ‘Wij zijn blij met de erkenning voor onze creativiteit met het winnen van twee van de in totaal vier PDA awards, aangezien er verpakkingen van allerlei bureaus uit de hele wereld worden ingezonden en beoordeeld.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in