
Dat meldt persbureau Bloomberg dinsdag op basis van bronnen rond Facebook.
De reclamespotjes - van 15 seconden -, zouden voor 1 miljoen tot 2,5 miljoen dollar (1,9 miljoen euro) per dag verkocht moeten worden. Op die manier wil het bedrijf de dominantie van tv-bedrijven op de markt van commercials doorbreken.
Vacatures
(Marketing-) en Communicatiemanager
Hanab Energy SolutionsAdviseur arbeidsmarkt RDW Toezicht en Beoordeling
RDWMarketing Manager (Maternity Cover – 6 Months)
ArtipoppeFacebook wil volgens de bronnen nog dit jaar beginnen. De commercials zouden zijn gericht op specifieke doelgroepen binnen de ruim 1 miljard gebruikers van Facebook. De prijs van de reclamefilmpjes hangt daarbij af van de omvang van de doelgroep. Gebruikers zouden dezelfde reclame maximaal drie keer op een dag voorbij zien komen.
Er gaan al langer geruchten over de toevoeging van reclamevideo's in de tijdlijn van Facebookgebruikers. De video's zouden automatisch afspelen, in eerste instantie wel zonder geluid, meldt de Financial Times.
Bron: ANP/nu.nl.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee