Overslaan en naar de inhoud gaan

Duurzame merken Unilever groeien 50 procent sneller

De duurzame merken zijn gezamenlijk goed voor 60 procent van de totale groei.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

De sterke focus van Unilever op duurzaamheid werpt vruchten af. Dat blijkt volgens de voedingsmiddelen- en wasmiddelgigant uit een analyse van zijn duurzaamheidsbeleid.

related partner content for mobile comes here

Zes jaar nadat het Brits-Nederlandse bedrijf begon met duurzaamheidsplannen groeien zijn duurzame merken 50 procent sneller dan de overige merken. De duurzame merken zijn gezamenlijk goed voor 60 procent van de totale groei, dat was vorig jaar nog 46 procent.

De duurzaamheidskoers van Unilever kwam eerder dit jaar nog onder druk te staan door een ongevraagd overnamebod van de branchegenoot Kraft Heinz. Unilever wees de avances af, maar beleggers bleken gecharmeerd van de Amerikaanse interesse, wat duidde op een voorkeur voor meer en snellere winst.

Bron: ANP

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in