Overslaan en naar de inhoud gaan

Dit zijn de nominaties voor de Marketing Literatuurprijs 2017

Winnaar wordt 28 november bekend gemaakt.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Uit meer dan 40 marketingboeken zijn, in willekeurige volgorde, de volgende 10 boeken genomineerd voor de PIM Marketing Literatuurprijs 2017:

related partner content for mobile comes here
  • Het einde van online winkelen, Wijnand Jongen (Business Contact)
  • De kracht van platform strategie, Cor Molenaar (Boom Uitgevers Amsterdam)
  • Startup Branding, Andy Mosmans (Boom Uitgevers Amsterdam)
  • Customer journey optimalisatie, Rob Luif (Van Duuren Management)
  • Big data marketing, Paul Postma (Boom Uitgevers Amsterdam)
  • De marketingorganisatie van de toekomst, Rob Beltman (Van Duuren Management)
  • De relatie economie, Xavier van Leeuwe (Business Contact)
  • Sterke merken, betere wereld, Bart Brüggenwirth (Vakmedianet)
  • Sportmarketing – waardecreatie binnen de sport, Kok – Gruijters– De Zeeuw (Arko Sports Media  BV)
  • Influencers, Carole Lamarque (LannooCampus)


De uitreiking van de PIM Marketing Literatuurprijs 2017 zal voor de 15e keer plaatsvinden in de avond van 28 november bij Beeckestijn Business School te Leusden.

Het belangrijkste criterium voor de PIM Marketing Literatuurprijs 2017 geldt in hoeverre de auteur erin geslaagd is vernieuwende inzichten in het marketingvakgebied weer te geven.

Daarnaast moet het boek in de periode 3e kwartaal van 2016 tot en met september 2017 zijn gepubliceerd, vanuit het Nederlandstalige marketingvakgebied zijn ontstaan en inhoudelijk een duidelijk raakvlak met marketing hebben.

Vorig jaar won het boek ‘Creating Value with Big Data Analytics’ van Peter Verhoef, Edwin Kooge en Natasha Walk (Routeledge).

De onafhankelijke jury van de PIMMarketing Literatuurprijs 2017 wordt voorgezeten door Drs. Hans Molenaar, directeur Beeckestijn Business School. De juryleden zijn:

  • Prof.dr. Ruud Frambach (hoogleraar marketing aan de Vrije Universiteit Amsterdam)
  • Drs. Wil Wurtz (CRM-partner bij CruxDigital– Marketing & Technology Integrator)
  • Drs. Arend-Jan Nijhuis (Directeur Blue Orange Group en bestuurslid PIM)
  • Max Kohnstamm(boekenrecensent Tijdschrift voor Marketing en Programmamanager Marketing SRM)
  • Egbert Jan van Bel (onderzoeker, auteur, docent)
  • Hans Derksen (Register Marketeer)
  • Ment Kuiper (Directeur IDMK Trainingen en CustomerTalk)
  • Drs. Frank van Delft (voorzitter Customer Insight Platform en voorheen directeur Nima)
  • Sjaak Hoogkamer (Redacteur Marketing Tribune)
  • Aljan de Boer (Strateeg Trendsactive, bestuurslid PIM)

De aanleiding  voor het introduceren van de prijs is de behoefte om vernieuwing in het Nederlandse marketing vakgebied te stimuleren en goede publicaties onder de aandacht van marketing- en salesmanagers te brengen.

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in