Overslaan en naar de inhoud gaan

Dit zijn de 7 finalisten van de SBI Vakprijzen 2023

De SBI Vakprijzen van het Jaar bekronen de beste en meest impactvolle duurzame initiatieven van Nederland.
De genomineerden
De genomineerden
De genomineerden
De genomineerden

SBI Vakprijzen van het Jaar, een initiatief van Sustainable Brand Index, maakt de zeven finalisten bekend. Anders dan vorig jaar, worden de SBI Vakprijzen uitgereikt in drie categorieën: Partnerships, Innovaties en Campagnes. (Vorig jaar heette de award nog ‘SBI Initiatief van het Jaar’.) Wat niet is veranderd; de groene vakprijzen zijn een eerbetoon aan uitzonderlijk duurzame initiatieven.

related partner content for mobile comes here

Dit zijn de genomineerden per categorie:

Partnerships:

1. MUD Jeans & Van Gogh museum

2. Yumeko & Conscious Hotels

Innovatie:

1. Unbrick One

2. Zeeman

3. TOMO

Campagnes:

1. Kruidvat ‘Duurzamer, doe er je voordeel mee’

2. Marktplaats ‘Geef vaker tweedehands speelgoed cadeau’

Procedure

Iedereen kon in de periode van 1 december 2022 tot en met 14 februari 2023 een onderneming, een campagne, een lancering of een partnership nomineren. Een onafhankelijke jury (zie onder), heeft vervolgens beoordeeld welke van de initiatieven het beste voldoet aan de criteria die aan de prijs ten grondslag liggen.

De jury van de SBI Initiatief van het Jaar 2022:

Leontine Gast – CEO The Terrace

Maurits Groen – Co-founder WakaWaka, Kipster, Wholy Greens en Ignite

Roderick Mirande – Redacteur Adformatie

Arthur Herpel –Managing Partner Heldergroen

Ewa Skotnicki – Head of Brand Fairphone

Annemarije Tillema – Country Director SBI NL

 

De Winnaars van de SBI Vakprijzen worden bekendgemaakt tijdens de officiële launch van Sustainable Brand Index 2023 op 23 maart aanstaande tussen 15:00 en 16:00 uur. Aanmelden voor het fysieke launch-event kan via deze link.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in