Overslaan en naar de inhoud gaan

Dit is de tweede 'Onvergetelijk Bier'-commercial van Amstel

Begin december lanceerde Amstel het nieuwe thema 'Onvergetelijk Bier'. De tweede film speelt zich af in Lapland.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Begin deze maand is de nieuwe Amstel campagne ‘Onvergetelijk Bier’ gestart (bureau: Being There). In het vervolg op de eerste commercial, laat Amstel Simon, een zeeman uit Vlissingen, afreizen naar het ijskoude Lapland waar zijn broer woont en in de besneeuwde bossen met sledehonden werkt. Amstel: &;Het doel van zijn reis: zijn broer verrassen en samen één biertje drinken. Zijn enige bagage: twee blikjes Amstel Bier. Meer dan dat hebben de broers niet nodig om van ons geweldige bier Onvergetelijk Bier te maken.&;

related partner content for mobile comes here

De lange versie (zie hieronder) is te bekijken op de . Een korte versie van deze film zal op kerstavond tijdens een reclameblok bij de kerstspecial van All you need is Love op RTL4 worden uitgezonden.

Amstel zegt mensen met de nieuwe film te willen inspireren om hun Amstel bier ook Onvergetelijk bier te maken. De film is geregisseerd door Niels van Koevorden (Wefilm). Onlangs won hij het Gouden Kalf voor Beste Lange Documentaire en de Zilveren Leeuw in Cannes.

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

Credits
Klant: Amstel
Verantwoordelijk bij klant: Bram Westenbrink, Jetske Freeve, Reinoud Ottervanger
Bureau: Being There
Strategie: Edward Stolze
Creatie: Lionell Schuring, Pieter Scheltema
Account: Olivier Koning, Marieke Foppen
Productiemaatschappij: Wefilm
Regie: Niels van Koevorden 
Producer: Sara Nix
Edit: Brian Ent (Kapsalon)
Muziek: Amp.Amsterdam

 

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in